Direct Answer – Bezpośrednie odpowiedzi Google w SERP

Direct Answers lub inaczej „featured snippets” to bezpośrednie odpowiedzi na pytania zadawane przez użytkownika w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Pobierane są ze stron dotyczących danego pojęcia, które pojawiają się w TOP5. Krótkie definicje określonej frazy udostępniane w witrynie, mogą pomagać nam w zdobywaniu statusu eksperta w danym temacie. Jednak czy zawsze pozycja „0” w Direct Answers jest in plus?

Czytaj dalej Direct Answer – Bezpośrednie odpowiedzi Google w SERP

8 wskazówek do wyboru domeny

Nazwa domeny i adres URL odgrywają dużą rolę w wyszukiwaniu. To nie tylko miejsce docelowe, w którym użytkownicy znajdą Twoją treść, ale marka, którą wybierzesz. Chociaż istnieje więcej opcji domen niż kiedykolwiek moglibyśmy sobie to wyobrazić to nadal istnieją pewne dobre praktyki, które należy przestrzegać, jeśli chcesz uzyskać optymalne wyniki.

Czytaj dalej 8 wskazówek do wyboru domeny

Jak zabezpieczyć swojego WordPress’a?

WordPress to system CMS  najczęściej wybierany nie tylko przez osoby zajmujące się SEO. Jak wynika z ogólnodostępnych danych np. w serwisie w3techs.com w kategorii system CMS: WordPress ma udział na poziomie prawie 60 procent. Niestety prócz dużą dostępnością dodatków mało kto kieruje się bezpieczeństwem systemu.

Czytaj dalej Jak zabezpieczyć swojego WordPress’a?

Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nową domenę łatwo jest kupić. Wystarczy tylko 10zł na domeny *.pl. Niestety większość nazw jest już zajęta. Zatem warto pomyśleć o domenie z drugiej ręki. Jakie pytania warto sobie postawić przed takim zakupem?

Czytaj dalej Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO

Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…

Czytaj dalej Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO