LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”

Krótki przegląd narzędzi do uruchomienia na własnym urządzeniu dużego modelu językowego – czyli sztucznej inteligencji. Wysyłaj prompty do lokalnego modelu bez udostępnienia danych do firm trzecich. Sprawdź możliwości i zweryfikuj zasoby swojego komputera przed instalacją.

Czytaj dalej LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”

Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku

Kolejny wpis z cyklu „Google Analytics 4”. Tym razem zajmiemy się konfiguracją Google Analytics 4. Wszystko to – krok po kroku, aby móc zacząć śledzenie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Serdecznie zapraszam!

Czytaj dalej Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku

Recykling treści na stronie internetowej

Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na naszej stronie internetowej…

Czytaj dalej Recykling treści na stronie internetowej

Przyszłość branży SEO w kontekście LLM

Często bardziej świadomi klienci pytają mnie jak to jest z tym rozliczeniem się za działania SEO. Modeli rozliczeń jest wiele, w uproszczeniu za efekt / stały abonament / liczba godzin, podjętych działań. Czy w przyszłości przy rażąco większym udziale LLMów do serwowania wyników to się zmieni?

Czytaj dalej Przyszłość branży SEO w kontekście LLM

Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1

Cześć, w tej serii wpisów o nazwie „Google Analytics”, pokaże czym różnią się te dwie odrębne wersje narzędzia do analityki zachowań użytkowników. Przebrniemy również przez konfiguracje analityki razem z wytłumaczeniem. Gotowi? Weź kubek ulubionego napoju i zaczynamy! Na pierwszy ogień, zrozumieć zmiany (zachowań?)…

Czytaj dalej Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1

Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to złożony proces, który jest rezultatem wielu czynników. Niżej przedstawiono kilka kluczowych elementów, które mają wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, wraz z konkretnymi przykładami. Sprawdź!

Czytaj dalej Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania

Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO

Gdy mówimy o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki (SEO), często skupiamy się na słowach kluczowych, treściach i linkach. Rzadko jednak zwracamy uwagę na aspekt, który może znacząco wpłynąć na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania…

Czytaj dalej Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO

Nowa odsłona edukacji online

Kiedy 25 lat temu zaczynałem swoją przygodę z edukacją, nie było jeszcze kursów online. Dziś wystarczy wejść do wyszukiwarki i siedząc w domu można nauczyć się wszystkiego (prawie) wszystkiego. Czyli dziś możesz być kimkolwiek na świecie. Nauka to fantastyczne przeżycie, które warto przeżyć.. no właśnie ale jak?

Czytaj dalej Nowa odsłona edukacji online

Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a

Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!

Czytaj dalej Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a