Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a

Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!

Czytaj dalej Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a

Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach

Robiąc zakupy często spotykamy się z różnymi znakami certyfikatów np.: „Polskiego Produktu”, zielonego listka itp. W tym wpisie rozszyfrujemy najmniej popularne znaki certyfikatów sprawiedliwego handlu czy eko pochodzenia. Sprawdź co oznaczają, może warto umieścić tą informacje przy produktach jakie sprzedajesz na swoim e-commerce? Bądź EKO – jest modne. Przyciągnij dodatkowych klientów!

Czytaj dalej Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach

Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO

W ostatnim miesiącu sporo SEOwców informowało o wzmożonych zmianach w serpach i możliwej aktualizacji algorytmu. Niektórzy sądzą, że może to być pokłosie aktualizacji Page Experience Signals. Jednak nim wyciągniemy takie wnioski podsumujmy słownikowo wiedzę na temat tego czym to tak właściwie jest.

Czytaj dalej Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO

Kryzys oraz mobilność użytkowników wg. Google

Dzisiaj warto obserwować narzędzie Google Trends, żeby odkryć to, czego ludzie poszukują obecnie najbardziej. Obecny czas jest wyjątkowy. Można rzec, że bez precedensu. Przede wszystkim pod kątem naszych zachowań. Czy faktycznie to tylko kryzys?

Czytaj dalej Kryzys oraz mobilność użytkowników wg. Google

WordPress: Komentarze w moderacji – indeksują się w Google

Ciekawym odkryciem mogącym zainteresować każdego, kto posiada stronę opartą o system WordPress, może być fakt, że spamowe komentarze wpadające do zatwierdzenia/moderacji mogą indeksować się w Google!

Czytaj dalej WordPress: Komentarze w moderacji – indeksują się w Google

Zmiana wyglądu wyników wyszukiwania w Google

Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, 13 stycznia została zaimplementowana nowa wersja wyników wyszukiwania, również na wersji desktopowej. Google nie podaje jednak czy będzie to globalna zmiana, czy tak jak poprzednio nowe wyniki będą wyświetlać się nadal rzadziej i bardziej losowo.

Czytaj dalej Zmiana wyglądu wyników wyszukiwania w Google

Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice

Choć email marketing pozostaje najpopularniejszym sposobem komunikacji na linii marka-klient, bardzo często nie przynosi zakładanych efektów. Klienci nie chcą się zapisywać do newslettera lub wysyłane wiadomości kończą swoją drogę w folderze “spam” i nigdy nie docierają do nich nie docierają.

Remedium na takie problemy mogą być powiadomienia push, dlatego warto przyjrzeć im się z bliska.

Czytaj dalej Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice

Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!

W piątek 25 października ogłoszono na blogu Google informacje na temat wdrożenia tzw. modeli BERT do algorytmu wyszukiwarki. Jest to oczywiście kolejna aktualizacja. Jak podają specjaliści, jest ona największą i najbardziej przełomową zmianą w wynikach wyszukiwania od czasu wdrożenia tzw. Rank Brain, a może i nawet od początku istnienia wyszukiwarki.

Czytaj dalej Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!