Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na naszej stronie internetowej…
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Przyszłość branży SEO w kontekście LLM
Często bardziej świadomi klienci pytają mnie jak to jest z tym rozliczeniem się za działania SEO. Modeli rozliczeń jest wiele, w uproszczeniu za efekt / stały abonament / liczba godzin, podjętych działań. Czy w przyszłości przy rażąco większym udziale LLMów do serwowania wyników to się zmieni?
Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1
Cześć, w tej serii wpisów o nazwie „Google Analytics”, pokaże czym różnią się te dwie odrębne wersje narzędzia do analityki zachowań użytkowników. Przebrniemy również przez konfiguracje analityki razem z wytłumaczeniem. Gotowi? Weź kubek ulubionego napoju i zaczynamy! Na pierwszy ogień, zrozumieć zmiany (zachowań?)…
Czytaj dalej Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1
Google update: Helpful Content Update 2023
Jakiś czas temu mierzyliśmy się z wyjątkowo większymi fluktuacjami na rynku pozycjonerskim. Wiązało się to z Core Update. Zaraz po.. wpadł Helpful 😉 Co dokładnie odmieniło się w algorytmie? Sprawdź!
Synonimy w Google
Czy warto zwracać uwagę na odmianę i wyrazy zbliżone? Czy synonimy Google traktuje tak samo? O kilku funkcjach i działaniach w wyszukiwaniu słów klika…
Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to złożony proces, który jest rezultatem wielu czynników. Niżej przedstawiono kilka kluczowych elementów, które mają wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, wraz z konkretnymi przykładami. Sprawdź!
Czytaj dalej Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Gdy mówimy o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki (SEO), często skupiamy się na słowach kluczowych, treściach i linkach. Rzadko jednak zwracamy uwagę na aspekt, który może znacząco wpłynąć na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania…
Czytaj dalej Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Nowa odsłona edukacji online
Kiedy 25 lat temu zaczynałem swoją przygodę z edukacją, nie było jeszcze kursów online. Dziś wystarczy wejść do wyszukiwarki i siedząc w domu można nauczyć się wszystkiego (prawie) wszystkiego. Czyli dziś możesz być kimkolwiek na świecie. Nauka to fantastyczne przeżycie, które warto przeżyć.. no właśnie ale jak?
Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a
Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!
Google Analytics GA4 – Jak uruchomić na swojej stronie?
Ostatnio głośno o zmianach w Universal Google Analytics. Należy jak najszybciej uruchomić zbieranie danych w GA4. Sprawdź co i kiedy należy wykonać.
Czytaj dalej Google Analytics GA4 – Jak uruchomić na swojej stronie?
Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach
Robiąc zakupy często spotykamy się z różnymi znakami certyfikatów np.: „Polskiego Produktu”, zielonego listka itp. W tym wpisie rozszyfrujemy najmniej popularne znaki certyfikatów sprawiedliwego handlu czy eko pochodzenia. Sprawdź co oznaczają, może warto umieścić tą informacje przy produktach jakie sprzedajesz na swoim e-commerce? Bądź EKO – jest modne. Przyciągnij dodatkowych klientów!
Czytaj dalej Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach
Zmiana domeny, przekierowanie 301 na nową stronę internetową
Czasami bywa tak, że potrzebujemy zmienić adres swojej strony internetowej. Kupujemy nową domenę i stary adres zostawiamy ze względu na co? No właśnie zadajmy sobie ważne pytania.
Czytaj dalej Zmiana domeny, przekierowanie 301 na nową stronę internetową