Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1

Cześć, w tej serii wpisów o nazwie „Google Analytics”, pokaże czym różnią się te dwie odrębne wersje narzędzia do analityki zachowań użytkowników. Przebrniemy również przez konfiguracje analityki razem z wytłumaczeniem. Gotowi? Weź kubek ulubionego napoju i zaczynamy! Na pierwszy ogień, zrozumieć zmiany (zachowań?)…

Czytaj dalej Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1

Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to złożony proces, który jest rezultatem wielu czynników. Niżej przedstawiono kilka kluczowych elementów, które mają wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, wraz z konkretnymi przykładami. Sprawdź!

Czytaj dalej Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania

Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO

Gdy mówimy o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki (SEO), często skupiamy się na słowach kluczowych, treściach i linkach. Rzadko jednak zwracamy uwagę na aspekt, który może znacząco wpłynąć na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania…

Czytaj dalej Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO

Nowa odsłona edukacji online

Kiedy 25 lat temu zaczynałem swoją przygodę z edukacją, nie było jeszcze kursów online. Dziś wystarczy wejść do wyszukiwarki i siedząc w domu można nauczyć się wszystkiego (prawie) wszystkiego. Czyli dziś możesz być kimkolwiek na świecie. Nauka to fantastyczne przeżycie, które warto przeżyć.. no właśnie ale jak?

Czytaj dalej Nowa odsłona edukacji online

Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a

Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!

Czytaj dalej Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a

Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach

Robiąc zakupy często spotykamy się z różnymi znakami certyfikatów np.: „Polskiego Produktu”, zielonego listka itp. W tym wpisie rozszyfrujemy najmniej popularne znaki certyfikatów sprawiedliwego handlu czy eko pochodzenia. Sprawdź co oznaczają, może warto umieścić tą informacje przy produktach jakie sprzedajesz na swoim e-commerce? Bądź EKO – jest modne. Przyciągnij dodatkowych klientów!

Czytaj dalej Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach

Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO

W ostatnim miesiącu sporo SEOwców informowało o wzmożonych zmianach w serpach i możliwej aktualizacji algorytmu. Niektórzy sądzą, że może to być pokłosie aktualizacji Page Experience Signals. Jednak nim wyciągniemy takie wnioski podsumujmy słownikowo wiedzę na temat tego czym to tak właściwie jest.

Czytaj dalej Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO