Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow

Na oficjalnym blogu dla (web)majstrów poinformowano społeczność o wprowadzeniu nowych atrybutów do linków. To dość ważny moment. Dawno nikt nie grzebał w obecnym statusie quo. Przypomnijmy sobie.. w 2005 roku wprowadzono atrybut „nofollow”. Miał służyć do walki ze spamem. Niestety od tego czasu minęło już ponad 15 lat. Google postanowiło dodać nowe sposoby identyfikacji linków. Sprawdź!

Czytaj dalej Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow

Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce

Żyjemy w czasach, kiedy praktycznie każdy wie, czym jest i jak działa newsletter. Wydawać by się mogło, że nie ma tu już pola do popisu dla nowych rozwiązań, a email marketing ma monopol na dostarczanie subskrybentom treści. Tymczasem na horyzoncie jakiś czas temu pojawiły się notyfikacje web push, które sporo namieszały w świecie marketing automation.

Czytaj dalej Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce

Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady

Powiadomienia push odgrywają coraz większą rolę w ogólnie pojętej dystrybucji treści w Internecie i stają się jednym z istotniejszych narzędzi marketingowych w sektorze B2C. Wielu widzi w nich bardziej efektywną alternatywę dla newslettera, a inni cenią sobie możliwość docierania do zupełnie nowych odbiorców, którzy ignorują inne kanały.

Czytaj dalej Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady

Google Search Console – Usługa Domeny

Kolejny wpis dotyczący nowości w Google Search Console. Tym razem ważna zmiana, chyba dla każdego SEOwca. Cieszymy się, że gigant bierze pod uwagę opinię webmasterów. Użytkownicy często wyrażali niezadowolenie z tego, że muszą tworzyć osobne profile dla różnych wersji swojej witryny (http, https, www, m i innych). Teraz to już przeszłość.

Czytaj dalej Google Search Console – Usługa Domeny

Najlepsze wtyczki do WordPress część 1

Bardzo wiele osób pyta mnie o ciekawe i wartościowe dodatki do swoich blogów. Postanowiłem przygotować zestawienie uniwersalnych wtyczek, które przyda się nie tylko do rozwoju WordPressa pod kątem SEO, ale uatrakcyjni wygląd oraz poszerzy funkcjonalność dla użytkowników. Zapraszam na część pierwszą.

Czytaj dalej Najlepsze wtyczki do WordPress część 1

TOP 10 przydatnych wtyczek do WordPressa

Każdy ma swój zestaw wtyczek, które poleca i które sprawdzają się jego działaniach. Jest jednak pewien dość uniwersalny zbiór dodatków do najpopularniejszego systemu zarządzania treścią jakim jest WordPress. Zapraszam do przeglądu najważniejszych – w mojej ocenie – wtyczek do WP.

Czytaj dalej TOP 10 przydatnych wtyczek do WordPressa