Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nową domenę łatwo jest kupić. Wystarczy tylko 10zł na domeny *.pl. Niestety większość nazw jest już zajęta. Zatem warto pomyśleć o domenie z drugiej ręki. Jakie pytania warto sobie postawić przed takim zakupem?

Czytaj dalej Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO

Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…

Czytaj dalej Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO

Google Posts – jak to działa?

Nowość: Google Posts w Google Moja Firma. Jest już z nami od paru tygodni. Czy korzystałeś już z tej funkcji? Jeśli nie – To koniecznie zainteresuj się tą funkcjonalnością. Czy na pewno wszystko o niej wiesz? Zobacz jak się sprawdza w praktyce. Pozyskaj dodatkowy ruch z wyszukiwarki.

Czytaj dalej Google Posts – jak to działa?

Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017

Ostatnie zmiany w algorytmie Google zmuszają do zastanowienia. Ostatnia oficjalnie podana informacje od Google była w 2016 roku. Ciągle powtarzają słowo „core”. Czy Ty też to zauważyłeś? Od dawna żartobliwie funkcjonuje także nazwa „Fred” podana przez jednego z pracowników Google. W końcu zmiany wprowadzane są każdego dnia.

Czytaj dalej Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017

Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia

Każdy szanujący się administrator jest na bieżąco nie tylko z wykonywaniem aktualizacji, ale także z aktualnymi zagrożeniami jakie występują. Jeśli posiadamy swojego własnego WordPressa albo sieć blogów opartych o WordPress multi-site warto być na bieżąco.

Czytaj dalej Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia

Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant

Nigdy więcej „OK Google”? Od teraz na systemach Android można podmienić domyślnego asystenta Google na znaną z systemu Windows: Cortana. Czy to plus? Czy niebawem będzie to już domyślne ustawienie?

Czytaj dalej Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant

EMOJI w title i meta description w WordPress

Od jakiegoś czasu jest możliwe umieszczanie EMOJI w opisach i tytułach stron internetowych. Wystarczy jak sprawdzisz i wpiszesz frazę „emoji” do wyszukiwarki. Mają jedną główną zaletę. Jeśli nie ma ich konkurencja masz przewagę i mogą zwiększyć Twój CTR. Spróbuj i pobaw się widokiem Twojej witryny w SERP’ie. Sprawdź jak to zrobić!

Czytaj dalej EMOJI w title i meta description w WordPress