Już od 8 stycznia 2020 roku stracimy możliwość bezpłatnych rezerwacji nazw domenowych *.pl na okres 14 dni. Obecnie na rynku światowym jesteśmy wyjątkiem…
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice
Choć email marketing pozostaje najpopularniejszym sposobem komunikacji na linii marka-klient, bardzo często nie przynosi zakładanych efektów. Klienci nie chcą się zapisywać do newslettera lub wysyłane wiadomości kończą swoją drogę w folderze “spam” i nigdy nie docierają do nich nie docierają.
Remedium na takie problemy mogą być powiadomienia push, dlatego warto przyjrzeć im się z bliska.
Czytaj dalej Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice
Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!
W piątek 25 października ogłoszono na blogu Google informacje na temat wdrożenia tzw. modeli BERT do algorytmu wyszukiwarki. Jest to oczywiście kolejna aktualizacja. Jak podają specjaliści, jest ona największą i najbardziej przełomową zmianą w wynikach wyszukiwania od czasu wdrożenia tzw. Rank Brain, a może i nawet od początku istnienia wyszukiwarki.
Czytaj dalej Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!
Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow
Na oficjalnym blogu dla (web)majstrów poinformowano społeczność o wprowadzeniu nowych atrybutów do linków. To dość ważny moment. Dawno nikt nie grzebał w obecnym statusie quo. Przypomnijmy sobie.. w 2005 roku wprowadzono atrybut „nofollow”. Miał służyć do walki ze spamem. Niestety od tego czasu minęło już ponad 15 lat. Google postanowiło dodać nowe sposoby identyfikacji linków. Sprawdź!
Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce
Żyjemy w czasach, kiedy praktycznie każdy wie, czym jest i jak działa newsletter. Wydawać by się mogło, że nie ma tu już pola do popisu dla nowych rozwiązań, a email marketing ma monopol na dostarczanie subskrybentom treści. Tymczasem na horyzoncie jakiś czas temu pojawiły się notyfikacje web push, które sporo namieszały w świecie marketing automation.
Czytaj dalej Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce
Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady
Powiadomienia push odgrywają coraz większą rolę w ogólnie pojętej dystrybucji treści w Internecie i stają się jednym z istotniejszych narzędzi marketingowych w sektorze B2C. Wielu widzi w nich bardziej efektywną alternatywę dla newslettera, a inni cenią sobie możliwość docierania do zupełnie nowych odbiorców, którzy ignorują inne kanały.
Czytaj dalej Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady
Czym są i jak działają powiadomienia web push?
Spotkałeś się z nimi nie raz, nie dwa. Powiadomienia web push, bo o nich mowa, to funkcjonalność, dzięki której możesz wysyłać użytkownikom stron internetowych zwięzłe komunikaty, które wymagają od nich minimalnego zaangażowania.
Zmiany w wyszukiwarce Google (MEDICAL update, nowe wyniki mobilne)
Szybki przegląd ostatnich zmian w wyszukiwarce Google. Sprawdź, jak zmienią się wyniki mobilne.
Czytaj dalej Zmiany w wyszukiwarce Google (MEDICAL update, nowe wyniki mobilne)
Nowe dane strukturalne: FAQPage, How-to
Wyszukiwarka rozwija się dla użytkowników. Chcąc odpowiadać jeszcze szybciej na ich pytania wprowadzono pewne udoskonalenia. Uruchomiono dane strukturalne umożliwiające zaistnienie w tzw. „rich results”.
Googlebot i Chrome 74
Doczekaliśmy się czasu w którym Googlebot renderuje strony tak jak widzą ją użytkownicy, którzy aktualnie korzystają z najnowszej wersji przeglądarki Chrome.
Najlepsze wtyczki do WordPress część 2
Kolejna część wpisu z serii „Najlepsze wtyczki do WordPressa”. Tym razem kolejna porcja świetnych wtyczek mogących przydać się do Twojej pracy z systemem blogowym. Zobacz czy znajdziesz coś dla siebie wartościowego. Wtyczki sprawdzone. Zapraszam!
Google Search Console – Usługa Domeny
Kolejny wpis dotyczący nowości w Google Search Console. Tym razem ważna zmiana, chyba dla każdego SEOwca. Cieszymy się, że gigant bierze pod uwagę opinię webmasterów. Użytkownicy często wyrażali niezadowolenie z tego, że muszą tworzyć osobne profile dla różnych wersji swojej witryny (http, https, www, m i innych). Teraz to już przeszłość.