Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, 13 stycznia została zaimplementowana nowa wersja wyników wyszukiwania, również na wersji desktopowej. Google nie podaje jednak czy będzie to globalna zmiana, czy tak jak poprzednio nowe wyniki będą wyświetlać się nadal rzadziej i bardziej losowo.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Koniec rezerwacji domen.pl
Już od 8 stycznia 2020 roku stracimy możliwość bezpłatnych rezerwacji nazw domenowych *.pl na okres 14 dni. Obecnie na rynku światowym jesteśmy wyjątkiem…
Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice
Choć email marketing pozostaje najpopularniejszym sposobem komunikacji na linii marka-klient, bardzo często nie przynosi zakładanych efektów. Klienci nie chcą się zapisywać do newslettera lub wysyłane wiadomości kończą swoją drogę w folderze “spam” i nigdy nie docierają do nich nie docierają.
Remedium na takie problemy mogą być powiadomienia push, dlatego warto przyjrzeć im się z bliska.
Czytaj dalej Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice
Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!
W piątek 25 października ogłoszono na blogu Google informacje na temat wdrożenia tzw. modeli BERT do algorytmu wyszukiwarki. Jest to oczywiście kolejna aktualizacja. Jak podają specjaliści, jest ona największą i najbardziej przełomową zmianą w wynikach wyszukiwania od czasu wdrożenia tzw. Rank Brain, a może i nawet od początku istnienia wyszukiwarki.
Czytaj dalej Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!
Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow
Na oficjalnym blogu dla (web)majstrów poinformowano społeczność o wprowadzeniu nowych atrybutów do linków. To dość ważny moment. Dawno nikt nie grzebał w obecnym statusie quo. Przypomnijmy sobie.. w 2005 roku wprowadzono atrybut „nofollow”. Miał służyć do walki ze spamem. Niestety od tego czasu minęło już ponad 15 lat. Google postanowiło dodać nowe sposoby identyfikacji linków. Sprawdź!
Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce
Żyjemy w czasach, kiedy praktycznie każdy wie, czym jest i jak działa newsletter. Wydawać by się mogło, że nie ma tu już pola do popisu dla nowych rozwiązań, a email marketing ma monopol na dostarczanie subskrybentom treści. Tymczasem na horyzoncie jakiś czas temu pojawiły się notyfikacje web push, które sporo namieszały w świecie marketing automation.
Czytaj dalej Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce
Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady
Powiadomienia push odgrywają coraz większą rolę w ogólnie pojętej dystrybucji treści w Internecie i stają się jednym z istotniejszych narzędzi marketingowych w sektorze B2C. Wielu widzi w nich bardziej efektywną alternatywę dla newslettera, a inni cenią sobie możliwość docierania do zupełnie nowych odbiorców, którzy ignorują inne kanały.
Czytaj dalej Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady
Czym są i jak działają powiadomienia web push?
Spotkałeś się z nimi nie raz, nie dwa. Powiadomienia web push, bo o nich mowa, to funkcjonalność, dzięki której możesz wysyłać użytkownikom stron internetowych zwięzłe komunikaty, które wymagają od nich minimalnego zaangażowania.
Zmiany w wyszukiwarce Google (MEDICAL update, nowe wyniki mobilne)
Szybki przegląd ostatnich zmian w wyszukiwarce Google. Sprawdź, jak zmienią się wyniki mobilne.
Czytaj dalej Zmiany w wyszukiwarce Google (MEDICAL update, nowe wyniki mobilne)
Nowe dane strukturalne: FAQPage, How-to
Wyszukiwarka rozwija się dla użytkowników. Chcąc odpowiadać jeszcze szybciej na ich pytania wprowadzono pewne udoskonalenia. Uruchomiono dane strukturalne umożliwiające zaistnienie w tzw. „rich results”.
Googlebot i Chrome 74
Doczekaliśmy się czasu w którym Googlebot renderuje strony tak jak widzą ją użytkownicy, którzy aktualnie korzystają z najnowszej wersji przeglądarki Chrome.
Najlepsze wtyczki do WordPress część 2
Kolejna część wpisu z serii „Najlepsze wtyczki do WordPressa”. Tym razem kolejna porcja świetnych wtyczek mogących przydać się do Twojej pracy z systemem blogowym. Zobacz czy znajdziesz coś dla siebie wartościowego. Wtyczki sprawdzone. Zapraszam!