8 wskazówek do wyboru domeny

Nazwa domeny i adres URL odgrywają dużą rolę w wyszukiwaniu. To nie tylko miejsce docelowe, w którym użytkownicy znajdą Twoją treść, ale marka, którą wybierzesz. Chociaż istnieje więcej opcji domen niż kiedykolwiek moglibyśmy sobie to wyobrazić to nadal istnieją pewne dobre praktyki, które należy przestrzegać, jeśli chcesz uzyskać optymalne wyniki.

Czytaj dalej 8 wskazówek do wyboru domeny

Jak zabezpieczyć swojego WordPress’a?

WordPress to system CMS  najczęściej wybierany nie tylko przez osoby zajmujące się SEO. Jak wynika z ogólnodostępnych danych np. w serwisie w3techs.com w kategorii system CMS: WordPress ma udział na poziomie prawie 60 procent. Niestety prócz dużą dostępnością dodatków mało kto kieruje się bezpieczeństwem systemu.

Czytaj dalej Jak zabezpieczyć swojego WordPress’a?

Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nową domenę łatwo jest kupić. Wystarczy tylko 10zł na domeny *.pl. Niestety większość nazw jest już zajęta. Zatem warto pomyśleć o domenie z drugiej ręki. Jakie pytania warto sobie postawić przed takim zakupem?

Czytaj dalej Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania

Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO

Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…

Czytaj dalej Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO

Google Posts – jak to działa?

Nowość: Google Posts w Google Moja Firma. Jest już z nami od paru tygodni. Czy korzystałeś już z tej funkcji? Jeśli nie – To koniecznie zainteresuj się tą funkcjonalnością. Czy na pewno wszystko o niej wiesz? Zobacz jak się sprawdza w praktyce. Pozyskaj dodatkowy ruch z wyszukiwarki.

Czytaj dalej Google Posts – jak to działa?

Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017

Ostatnie zmiany w algorytmie Google zmuszają do zastanowienia. Ostatnia oficjalnie podana informacje od Google była w 2016 roku. Ciągle powtarzają słowo „core”. Czy Ty też to zauważyłeś? Od dawna żartobliwie funkcjonuje także nazwa „Fred” podana przez jednego z pracowników Google. W końcu zmiany wprowadzane są każdego dnia.

Czytaj dalej Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017

Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia

Każdy szanujący się administrator jest na bieżąco nie tylko z wykonywaniem aktualizacji, ale także z aktualnymi zagrożeniami jakie występują. Jeśli posiadamy swojego własnego WordPressa albo sieć blogów opartych o WordPress multi-site warto być na bieżąco.

Czytaj dalej Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia