Ostatnie zmiany w algorytmie Google zmuszają do zastanowienia. Ostatnia oficjalnie podana informacje od Google była w 2016 roku. Ciągle powtarzają słowo „core”. Czy Ty też to zauważyłeś? Od dawna żartobliwie funkcjonuje także nazwa „Fred” podana przez jednego z pracowników Google. W końcu zmiany wprowadzane są każdego dnia.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Każdy szanujący się administrator jest na bieżąco nie tylko z wykonywaniem aktualizacji, ale także z aktualnymi zagrożeniami jakie występują. Jeśli posiadamy swojego własnego WordPressa albo sieć blogów opartych o WordPress multi-site warto być na bieżąco.
Czytaj dalej Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka
Czynnik linków to jeden z najważniejszych po dobrej jakości treści. Nie wszyscy się z tym jednak zgodzą. Ale jedno jest pewne. Linkować do swoich stron należy z głową. Czyli jak prawidłowo linkować swoją stronę?
Czytaj dalej Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka
Google for Jobs – meta dane
W tym roku Google ogłosiło Google for Jobs. Nowa inicjatywa skierowana do firm i osób poszukujących pracy. Jedną z głównych części tego wysiłku jest uruchomienie lepszego widoku wyników wyszukiwania dla osób poszukujących pracy w wyszukiwarce Google.
Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant
Nigdy więcej „OK Google”? Od teraz na systemach Android można podmienić domyślnego asystenta Google na znaną z systemu Windows: Cortana. Czy to plus? Czy niebawem będzie to już domyślne ustawienie?
Czytaj dalej Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant
EMOJI w title i meta description w WordPress
Od jakiegoś czasu jest możliwe umieszczanie EMOJI w opisach i tytułach stron internetowych. Wystarczy jak sprawdzisz i wpiszesz frazę „emoji” do wyszukiwarki. Mają jedną główną zaletę. Jeśli nie ma ich konkurencja masz przewagę i mogą zwiększyć Twój CTR. Spróbuj i pobaw się widokiem Twojej witryny w SERP’ie. Sprawdź jak to zrobić!
Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany
Właśnie zostaje nam około 6 miesięcy na dostosowanie naszych stron do zmian jakich można się spodziewać w 2018 roku w Google: Mobile first index. Nadal posiadasz wersje mobilną na osobnej subdomenie m.twojstrona.pl? Musisz to przeczytać!
Czytaj dalej Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany
Aktualizacja Quality Update? Czerwiec 2017
Osoby z branży SEO w ostatnim miesiącu gorączkowo obserwują wyniki w wyszukiwarce Google. Mianowicie coś jest na rzeczy. Serwisy takie jak moz, serp.watch czy algoroo wskazują na duże wahania.
BeamUsUp SEO Crawler darmowy program
Narzędzie do badania i skanowania strony. Analogiczne działanie do robota Google. Dzięki niemu możemy sprawdzić strukturę strony i wszystkie adresy URL witryny. To wszystko dostępne za darmo.
Zliczanie zdarzeń (celów) w Google Analytics
Ważne w każdej analityce jest posiadanie informacji. Jak zbierać dane ze strony? W dzisiejszym przykładzie, pokaże prosty sposób na zliczanie zdarzeń niestandardowych na swojej stronie internetowej.
Linki w treści, Wtyczka: SEO Auto linker
Linkowanie wewnętrzne to bardzo ważny element, każdej strony. Jeśli prowadzimy działania Content marketingowe to w szczególności musimy pamiętać o linkach. Jaką wtyczkę wybrać do WordPress’a?
Darmowy certyfikat SSL (HTTPS)
Czy Twoja strona ma już darmowy certyfikat SSL? A może wydałeś 100zł na zakup jednego z płatnych zabezpieczeń. Sprawdź, gdzie i dlaczego nie warto przepłacać na zabezpieczenie połączenia Twojej strony szyfrowanym protokołem https