Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Wyniki mobilne bez adresu URL?!
Google często testuje nowe zmiany, zaczynając od swojego podwórka. Na Twitterze opublikowano ostatnio kilka ciekawostek odnośnie wyników mobilnych. Czyżby wyniki mobilne bez wyświetlania adresów URL? To żart – czy jest to możliwe?
Google Posts – jak to działa?
Nowość: Google Posts w Google Moja Firma. Jest już z nami od paru tygodni. Czy korzystałeś już z tej funkcji? Jeśli nie – To koniecznie zainteresuj się tą funkcjonalnością. Czy na pewno wszystko o niej wiesz? Zobacz jak się sprawdza w praktyce. Pozyskaj dodatkowy ruch z wyszukiwarki.
Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017
Ostatnie zmiany w algorytmie Google zmuszają do zastanowienia. Ostatnia oficjalnie podana informacje od Google była w 2016 roku. Ciągle powtarzają słowo „core”. Czy Ty też to zauważyłeś? Od dawna żartobliwie funkcjonuje także nazwa „Fred” podana przez jednego z pracowników Google. W końcu zmiany wprowadzane są każdego dnia.
Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Każdy szanujący się administrator jest na bieżąco nie tylko z wykonywaniem aktualizacji, ale także z aktualnymi zagrożeniami jakie występują. Jeśli posiadamy swojego własnego WordPressa albo sieć blogów opartych o WordPress multi-site warto być na bieżąco.
Czytaj dalej Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka
Czynnik linków to jeden z najważniejszych po dobrej jakości treści. Nie wszyscy się z tym jednak zgodzą. Ale jedno jest pewne. Linkować do swoich stron należy z głową. Czyli jak prawidłowo linkować swoją stronę?
Czytaj dalej Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka
Google for Jobs – meta dane
W tym roku Google ogłosiło Google for Jobs. Nowa inicjatywa skierowana do firm i osób poszukujących pracy. Jedną z głównych części tego wysiłku jest uruchomienie lepszego widoku wyników wyszukiwania dla osób poszukujących pracy w wyszukiwarce Google.
Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant
Nigdy więcej „OK Google”? Od teraz na systemach Android można podmienić domyślnego asystenta Google na znaną z systemu Windows: Cortana. Czy to plus? Czy niebawem będzie to już domyślne ustawienie?
Czytaj dalej Czy Cortana zastąpi „Ok Google” ? Cortana vs Google Assistant
EMOJI w title i meta description w WordPress
Od jakiegoś czasu jest możliwe umieszczanie EMOJI w opisach i tytułach stron internetowych. Wystarczy jak sprawdzisz i wpiszesz frazę „emoji” do wyszukiwarki. Mają jedną główną zaletę. Jeśli nie ma ich konkurencja masz przewagę i mogą zwiększyć Twój CTR. Spróbuj i pobaw się widokiem Twojej witryny w SERP’ie. Sprawdź jak to zrobić!
Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany
Właśnie zostaje nam około 6 miesięcy na dostosowanie naszych stron do zmian jakich można się spodziewać w 2018 roku w Google: Mobile first index. Nadal posiadasz wersje mobilną na osobnej subdomenie m.twojstrona.pl? Musisz to przeczytać!
Czytaj dalej Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany
Aktualizacja Quality Update? Czerwiec 2017
Osoby z branży SEO w ostatnim miesiącu gorączkowo obserwują wyniki w wyszukiwarce Google. Mianowicie coś jest na rzeczy. Serwisy takie jak moz, serp.watch czy algoroo wskazują na duże wahania.
BeamUsUp SEO Crawler darmowy program
Narzędzie do badania i skanowania strony. Analogiczne działanie do robota Google. Dzięki niemu możemy sprawdzić strukturę strony i wszystkie adresy URL witryny. To wszystko dostępne za darmo.