Blokowanie reklam chrome

Blokowanie reklam i pop-upów w Chrome od lutego

Google poinformowało że wprowadza aktualizacje do przeglądarki CHROME. Proces blokowania uciążliwych i wkurzających reklam oraz wyskakujących okienek rozpocznie się od 15 lutego 2018 roku. Status reklam na swojej witrynie można sprawdzić korzystając z Raportu na temat widoczności reklam…

Raport na temat widoczności reklam:

Przeprowadzenie analizy strony pokazuje, które z zamieszczonych na niej reklam mogą być niewłaściwe.

 Blokowanie reklam w Chrome

Kiedy „problematyczne” reklamy nie zostaną usunięte bądź zamienione na spełniające standardy (https://www.betterads.org/standards/) – to w ciągu 30 dni – przeglądarka Chrome zablokuje na danej stronie wszystkie, nawet te które te standardy spełniają. Czyli 0 albo 1.
Jeśli te kłopotliwe reklamy zostaną poprawione, to konieczne jest ponowne poddanie witryny analizie. W przypadku nie wykrycia już żadnych nieprawidłowości – reklamy przestaną być blokowane.

Przydatne źródła:

Przetestować swoją witrynę można korzystając z Chrome beta:

Blokowanie reklam i pop-upów w Chrome od lutego
4.3 / 5 z 6 głosów

Autor

Dominik

Zajmuje się tworzeniem stron internetowych i realizacją działań SEO na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw. Pracowałem między innymi dla Semahead czy wydawnictwa HELION. Prowadzę szkolenia z zakresu HTML5 i SEO. Każdego dnia odkrywam nowe możliwości, tak by rozwijać Twój biznes w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *