Zmiana wyglądu w SERP

Zmiana wyglądu wyników wyszukiwania w Google

Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, 13 stycznia została zaimplementowana nowa wersja wyników wyszukiwania, również na wersji desktopowej. Google nie podaje jednak czy będzie to globalna zmiana, czy tak jak poprzednio nowe wyniki będą wyświetlać się nadal rzadziej i bardziej losowo.

Widok mobilny:

Widok Mobilny

Widok desktopowy:

Widok desktopowy

Ocenę co do czytelności tych wyników pozostawiam Tobie, o gustach nie będziemy dyskutować. Filozofia podkreślenia na pierwszym miejscu adresu strony zaopatruje swe podłoże w kwestii bezpieczeństwa, ale czy to jedyny powód?

Favikona widoczna!

W nowych wynikach, istotną rolę odgrywa Faviocna. Wspominałem o niej już wcześniej w tym wpisie. Szczegółowa instrukcja w języku polskim dostępna jest pod adresem: https://support.google.com/webmasters/answer/9290858

Autor

Dominik

Zajmuje się tworzeniem stron internetowych i realizacją działań SEO na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw. Pracowałem między innymi dla Semahead czy wydawnictwa HELION. Prowadzę szkolenia z zakresu HTML5 i SEO. Każdego dnia odkrywam nowe możliwości, tak by rozwijać Twój biznes w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *