Zmiana wyglądu w SERP

Zmiana wyglądu wyników wyszukiwania w Google

Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, 13 stycznia została zaimplementowana nowa wersja wyników wyszukiwania, również na wersji desktopowej. Google nie podaje jednak czy będzie to globalna zmiana, czy tak jak poprzednio nowe wyniki będą wyświetlać się nadal rzadziej i bardziej losowo.

Widok mobilny:

Widok Mobilny

Widok desktopowy:

Widok desktopowy

Ocenę co do czytelności tych wyników pozostawiam Tobie, o gustach nie będziemy dyskutować. Filozofia podkreślenia na pierwszym miejscu adresu strony zaopatruje swe podłoże w kwestii bezpieczeństwa, ale czy to jedyny powód?

Favikona widoczna!

W nowych wynikach, istotną rolę odgrywa Faviocna. Wspominałem o niej już wcześniej w tym wpisie. Szczegółowa instrukcja w języku polskim dostępna jest pod adresem: https://support.google.com/webmasters/answer/9290858

1/5 - (1 vote)

Autor

Dominik Piestrzyński

Specjalizuje się w działaniach SEO oraz wsparciu IT. Automatyzuje procesy i wykorzystuje technologie do poprawy wyników biznesowych w organizacjach. Od lat pracuje aktywnie w sektorze IT i przygotowuje strategie pomagające zwiększyć ruch organiczny na stronach. Rozwijam również środowiska automatyzacji o LLMy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.