Google testuje nowe powiększone pole input w swojej wyszukiwarce. Zobacz jak wygląda to w praktyce.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics
Wraz ze wzrostem popularności narzędzi takich jak ChatGPT, Gemini czy Claude, coraz więcej użytkowników trafia na strony internetowe właśnie z takich źródeł. Jeśli chcesz wiedzieć, ile ruchu generują boty AI na Twojej witrynie, poniżej znajdziesz prosty przewodnik konfiguracji śledzenia tego typu wizyt w Google Analytics 4.
Czytaj dalej Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics
Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania? Kluczem do sukcesu mogą być odpowiednio zoptymalizowane title (tytuł witryny). Dowiedz się, jakie tytuły przyciągną uwagę użytkowników i poprawią Twoje pozycje w Google. Odkryj, które praktyki działają, a których unikać za wszelką cenę!
Czytaj dalej Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.
Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce
Od jakiegoś czasu można zaobserwować eksperymentalną wersję wyszukiwarki Google – zwaną AI Overview. Wcześniej nazywana jako Google Search Generative Experience (SGE). Opiera się jak wskazuje nazwa na modelach sztucznej inteligencji co pozwala na odpowiedzi w kontekście zapytania użytkownika.
Czytaj dalej Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce
Atrybut ALT zgodny z W3C oraz SEO
John Mueller z Google podzielił się postem Jeffreya Zeldmana przypominając wydawcom treści i specjalistom SEO o właściwym użyciu tekstu alternatywnego Zawierał on link do drzewa decyzyjnego W3C, które pomaga w podejmowaniu tego jakże trudnego wybory dotyczącego użycia atrybutu alt. Sprawdźmy zatem pytania! (artykuł przeczytasz w 3 minuty).
Struktura strony – kluczem do sukcesu SEO
Cześć, zapraszam Cię na krótką lekcję tego, jak budować strony www. Dzięki temu wpisowi poznasz sposób kreowania witryn internetowych, pod to co potrzebują użytkownicy, tak aby łatwiej do nich dotrzeć i sprzedać to co masz im do zaoferowania. Odpowiedz na potrzeby swoich użytkowników!
Pozycjonowanie usług medycznych – SEO
Pozycjonowanie stron i usług medycznych wymaga szczególnej uwagi na kilka kluczowych aspektów, aby zapewnić skuteczność działań SEO przy jednoczesnym przestrzeganiu norm etycznych i prawnych. Oto najważniejsze punkty, na które należy zwrócić uwagę.
SEO w Hugo – czyli szybka strona www
Rosnąca popularność Hugo w środowisku developerskim, skusiła mnie do zaprezentowania prostoty obsługi SEO jako dużego potencjału tkwiącego w frameworku hugo dla branży pozycjonerów. Czy rzeczywiście warto przestać stawiać WordPressy?
Czytaj dalej SEO w Hugo – czyli szybka strona www
Midjourney – Jak zacząć korzystać z generatora grafiki
Dziś prosta instrukcja jak zacząć generować obrazy do kreacji marketingowych, reklam czy landing pages. Na pewno słyszałeś o generowaniu obrazków za pomocą sztucznej inteligencji. Jest wiele modeli, przekładających tekst na obrazek. Najbardziej popularny to ten w ChatGPT DALL-E. Jednak dzisiaj pokaże Ci coś dużo bardziej kreatywnego i tworzącego przepiękne kreacje graficzne. Zapraszam do lektury!
Czytaj dalej Midjourney – Jak zacząć korzystać z generatora grafiki
Stare dyrektywy crawl-delay do lamusa robots.txt
Plik robots.txt jest ważnym narzędziem w zarządzaniu widocznością stron internetowych w wyszukiwarkach. Pozwala webmasterom kontrolować, które części witryny są indeksowane przez roboty wyszukiwarek, a które powinny pozostać ukryte. Ostatnio Google wprowadziło nowe zasady dotyczące tego pliku. Sprawdź i zaktualizuj swój plik.
Czytaj dalej Stare dyrektywy crawl-delay do lamusa robots.txt
Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność
Najlepszym sposobem na pozyskanie wielu opinii w Google Maps na Twojej wizytówce firmowej jest niewątpliwie zaoferowanie czegoś w zamian. Brzmi jak przekupstwo, jednak ludzie zmotywowani chętniej podejmują się tej czynności.
Czytaj dalej Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność
Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?
Domena .IO należy do tzw. ccTLD czyli country-code Top-Level Domain. Jest domeną krajową, należącą do archipelagu Chagos czyli Brytyjskiego Terytorium Oceany Indyjskiego. Co to może oznaczać dla właścicieli domen?
Czytaj dalej Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?