Zakładanie Profilu Firmy w Google – Wizytówka Firmowa Google Maps

Chcesz, żeby klienci łatwiej Cię znaleźli w wyszukiwarce i Mapach Google? Ten praktyczny kurs przeprowadzi Cię przez cały proces: od wyboru kategorii i adresu, przez weryfikację profilu, po dodanie usług, zdjęć, linków do social mediów i skuteczne zbieranie opinii. Dowiesz się też, jak ustawić godziny, obszar działania i rezerwacje, by zamieniać wyświetlenia w realne zapytania. Zupełnie za darmo. Bez rejestracji, bez subs. newslettera. Sprawdź i zwiększ swoją widoczność już teraz!

Czytaj dalej Zakładanie Profilu Firmy w Google – Wizytówka Firmowa Google Maps

Wizytówka Google – Jak założyć profil firmy?

Zakładanie wizytówki w Google Moja Firma, krok po kroku. W tym wpisie znajdziesz źródło wiedzy które jest ciągle aktualne. Zestaw praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci ten proces. Dowiesz się, jak poprawnie wypełnić wszystkie niezbędne informacje, aby Twoja firma była dobrze widoczna w wyszukiwarce Google. Omówimy również, jak zweryfikować wizytówkę, aby móc, korzystać z jej wszystkich przywilejów. Jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w lokalnych wynikach wyszukiwania, ten przewodnik jest właśnie dla Ciebie!

Czytaj dalej Wizytówka Google – Jak założyć profil firmy?

Google uruchamia aktualizację antyspamową – sierpień-wrzesień 2025

Google rozpoczęło 26 sierpnia 2025 roku globalną aktualizację antyspamową, która w ciągu kilku tygodni zostanie wdrożona we wszystkich językach. Celem jest walka z AI-spamem. Efekty pojawiły się już w ciągu 24 godzin, a właściciele stron zauważają wahania rankingów. Czas trwania zmian, będzie zapewne dłuższa niż ostatni antyspamowy rollout z 2024r.

Czytaj dalej Google uruchamia aktualizację antyspamową – sierpień-wrzesień 2025

Google znów miesza w rankingach – wysoka niestabilność w wynikach wyszukiwania

AI Overviews w Google z nazwą źródła strony – nowość w prezentacji treści

Google wprowadziło subtelną, ale ważną zmianę w wyglądzie AI Overviews – czyli automatycznie generowanych podsumowań, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania (obecnie głównie w USA). Od teraz użytkownicy mogą zobaczyć nazwę źródła strony, z której pochodzi dany fragment. W polskiej wyszukiwarce nie jest to dostępne. Aktualnie pokazują się same ikonki linka .

Czytaj dalej AI Overviews w Google z nazwą źródła strony – nowość w prezentacji treści

Google June 2025 Core Update – lipiec 2025 co się zmienia?

Google rozpoczęło wdrażanie kolejnej aktualizacji rdzenia (core update). Mimo że rollout wciąż trwa, już dziś widać wyraźne przesunięcia w pozycjach – zarówno spadki, jak i odbicia. Oto kluczowe informacje, zebrane na podstawie artykułów oraz wypowiedzi specjalistów SEO na portalach społecznościowych

Czytaj dalej Google June 2025 Core Update – lipiec 2025 co się zmienia?

Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics

Wraz ze wzrostem popularności narzędzi takich jak ChatGPT, Gemini czy Claude, coraz więcej użytkowników trafia na strony internetowe właśnie z takich źródeł.  Jeśli chcesz wiedzieć, ile ruchu generują boty AI na Twojej witrynie, poniżej znajdziesz prosty przewodnik konfiguracji śledzenia tego typu wizyt w Google Analytics 4.

Czytaj dalej Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics

Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.

Zastanawiasz się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania? Kluczem do sukcesu mogą być odpowiednio zoptymalizowane title (tytuł witryny). Dowiedz się, jakie tytuły przyciągną uwagę użytkowników i poprawią Twoje pozycje w Google. Odkryj, które praktyki działają, a których unikać za wszelką cenę!

Czytaj dalej Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.

Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce

Od jakiegoś czasu można zaobserwować eksperymentalną wersję wyszukiwarki Google – zwaną AI Overview. Wcześniej nazywana jako Google Search Generative Experience (SGE). Opiera się jak wskazuje nazwa na modelach sztucznej inteligencji co pozwala na odpowiedzi w kontekście zapytania użytkownika.

Czytaj dalej Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce