Nie potrzebujesz drogich narzędzi, by znaleźć i naprawić SEO-blokery. Oto praktyczna lista zadań na jeden weekend.
Czytaj dalej Samodzielny Audyt SEO. 30-punktowa checklista dla małych firm
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Nie potrzebujesz drogich narzędzi, by znaleźć i naprawić SEO-blokery. Oto praktyczna lista zadań na jeden weekend.
Czytaj dalej Samodzielny Audyt SEO. 30-punktowa checklista dla małych firm
Chcesz, żeby klienci łatwiej Cię znaleźli w wyszukiwarce i Mapach Google? Ten praktyczny kurs przeprowadzi Cię przez cały proces: od wyboru kategorii i adresu, przez weryfikację profilu, po dodanie usług, zdjęć, linków do social mediów i skuteczne zbieranie opinii. Dowiesz się też, jak ustawić godziny, obszar działania i rezerwacje, by zamieniać wyświetlenia w realne zapytania. Zupełnie za darmo. Bez rejestracji, bez subs. newslettera. Sprawdź i zwiększ swoją widoczność już teraz!
Czytaj dalej Zakładanie Profilu Firmy w Google – Wizytówka Firmowa Google Maps
8 października 2025 r. Google ogłosiło start „Trybu AI” w wyszukiwarce w 36 nowych językach i niemal 50 krajach, w tym w Polsce. Tym samym funkcja obejmuje już ponad 200 krajów i terytoriów na świecie…
Czytaj dalej Google uruchamia „Tryb AI” w wyszukiwarce w Polsce
Zakładanie wizytówki w Google Moja Firma, krok po kroku. W tym wpisie znajdziesz źródło wiedzy które jest ciągle aktualne. Zestaw praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci ten proces. Dowiesz się, jak poprawnie wypełnić wszystkie niezbędne informacje, aby Twoja firma była dobrze widoczna w wyszukiwarce Google. Omówimy również, jak zweryfikować wizytówkę, aby móc, korzystać z jej wszystkich przywilejów. Jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w lokalnych wynikach wyszukiwania, ten przewodnik jest właśnie dla Ciebie!
Google testuje usunięcie możliwości wyświetlania 100 wyników wyszukiwania na jednej stronie. Dotychczas użytkownicy mogli dodawać do adresu URL parametr &num=100, aby zamiast standardowych 10 rezultatów otrzymać pełną setkę. Obecnie…
Czytaj dalej Google usuwa parametr 100 wyników w wyszukiwarce?
Google rozpoczęło 26 sierpnia 2025 roku globalną aktualizację antyspamową, która w ciągu kilku tygodni zostanie wdrożona we wszystkich językach. Celem jest walka z AI-spamem. Efekty pojawiły się już w ciągu 24 godzin, a właściciele stron zauważają wahania rankingów. Czas trwania zmian, będzie zapewne dłuższa niż ostatni antyspamowy rollout z 2024r.
Czytaj dalej Google uruchamia aktualizację antyspamową – sierpień-wrzesień 2025
Google wprowadziło subtelną, ale ważną zmianę w wyglądzie AI Overviews – czyli automatycznie generowanych podsumowań, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania (obecnie głównie w USA). Od teraz użytkownicy mogą zobaczyć nazwę źródła strony, z której pochodzi dany fragment. W polskiej wyszukiwarce nie jest to dostępne. Aktualnie pokazują się same ikonki linka .
Czytaj dalej AI Overviews w Google z nazwą źródła strony – nowość w prezentacji treści
Google rozpoczęło wdrażanie kolejnej aktualizacji rdzenia (core update). Mimo że rollout wciąż trwa, już dziś widać wyraźne przesunięcia w pozycjach – zarówno spadki, jak i odbicia. Oto kluczowe informacje, zebrane na podstawie artykułów oraz wypowiedzi specjalistów SEO na portalach społecznościowych
Czytaj dalej Google June 2025 Core Update – lipiec 2025 co się zmienia?
Google testuje nowe powiększone pole input w swojej wyszukiwarce. Zobacz jak wygląda to w praktyce.
Wraz ze wzrostem popularności narzędzi takich jak ChatGPT, Gemini czy Claude, coraz więcej użytkowników trafia na strony internetowe właśnie z takich źródeł. Jeśli chcesz wiedzieć, ile ruchu generują boty AI na Twojej witrynie, poniżej znajdziesz prosty przewodnik konfiguracji śledzenia tego typu wizyt w Google Analytics 4.
Czytaj dalej Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics
Zastanawiasz się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania? Kluczem do sukcesu mogą być odpowiednio zoptymalizowane title (tytuł witryny). Dowiedz się, jakie tytuły przyciągną uwagę użytkowników i poprawią Twoje pozycje w Google. Odkryj, które praktyki działają, a których unikać za wszelką cenę!
Czytaj dalej Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.