Zakładanie wizytówki w Google Moja Firma, krok po kroku. W tym wpisie znajdziesz źródło wiedzy które jest ciągle aktualne. Zestaw praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci ten proces. Dowiesz się, jak poprawnie wypełnić wszystkie niezbędne informacje, aby Twoja firma była dobrze widoczna w wyszukiwarce Google. Omówimy również, jak zweryfikować wizytówkę, aby móc, korzystać z jej wszystkich przywilejów. Jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w lokalnych wynikach wyszukiwania, ten przewodnik jest właśnie dla Ciebie!
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Google usuwa parametr 100 wyników w wyszukiwarce?
Google testuje usunięcie możliwości wyświetlania 100 wyników wyszukiwania na jednej stronie. Dotychczas użytkownicy mogli dodawać do adresu URL parametr &num=100
, aby zamiast standardowych 10 rezultatów otrzymać pełną setkę. Obecnie…
Czytaj dalej Google usuwa parametr 100 wyników w wyszukiwarce?
Google uruchamia aktualizację antyspamową – sierpień-wrzesień 2025
Google rozpoczęło 26 sierpnia 2025 roku globalną aktualizację antyspamową, która w ciągu kilku tygodni zostanie wdrożona we wszystkich językach. Celem jest walka z AI-spamem. Efekty pojawiły się już w ciągu 24 godzin, a właściciele stron zauważają wahania rankingów. Czas trwania zmian, będzie zapewne dłuższa niż ostatni antyspamowy rollout z 2024r.
Czytaj dalej Google uruchamia aktualizację antyspamową – sierpień-wrzesień 2025
Google znów miesza w rankingach – wysoka niestabilność w wynikach wyszukiwania
Czytaj dalej Google znów miesza w rankingach – wysoka niestabilność w wynikach wyszukiwania
AI Overviews w Google z nazwą źródła strony – nowość w prezentacji treści
Google wprowadziło subtelną, ale ważną zmianę w wyglądzie AI Overviews – czyli automatycznie generowanych podsumowań, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania (obecnie głównie w USA). Od teraz użytkownicy mogą zobaczyć nazwę źródła strony, z której pochodzi dany fragment. W polskiej wyszukiwarce nie jest to dostępne. Aktualnie pokazują się same ikonki linka .
Czytaj dalej AI Overviews w Google z nazwą źródła strony – nowość w prezentacji treści
Google June 2025 Core Update – lipiec 2025 co się zmienia?
Google rozpoczęło wdrażanie kolejnej aktualizacji rdzenia (core update). Mimo że rollout wciąż trwa, już dziś widać wyraźne przesunięcia w pozycjach – zarówno spadki, jak i odbicia. Oto kluczowe informacje, zebrane na podstawie artykułów oraz wypowiedzi specjalistów SEO na portalach społecznościowych
Czytaj dalej Google June 2025 Core Update – lipiec 2025 co się zmienia?
Rozszerzone pole wyszukiwania Google
Google testuje nowe powiększone pole input w swojej wyszukiwarce. Zobacz jak wygląda to w praktyce.
Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics
Wraz ze wzrostem popularności narzędzi takich jak ChatGPT, Gemini czy Claude, coraz więcej użytkowników trafia na strony internetowe właśnie z takich źródeł. Jeśli chcesz wiedzieć, ile ruchu generują boty AI na Twojej witrynie, poniżej znajdziesz prosty przewodnik konfiguracji śledzenia tego typu wizyt w Google Analytics 4.
Czytaj dalej Analiza ruchu LLMów (AI) na Twojej stronie internetowej w Google Analytics
Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania? Kluczem do sukcesu mogą być odpowiednio zoptymalizowane title (tytuł witryny). Dowiedz się, jakie tytuły przyciągną uwagę użytkowników i poprawią Twoje pozycje w Google. Odkryj, które praktyki działają, a których unikać za wszelką cenę!
Czytaj dalej Optymalizacja title dla SEO. Czyli dlaczego tytułowanie stron jest ważne.
Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce
Od jakiegoś czasu można zaobserwować eksperymentalną wersję wyszukiwarki Google – zwaną AI Overview. Wcześniej nazywana jako Google Search Generative Experience (SGE). Opiera się jak wskazuje nazwa na modelach sztucznej inteligencji co pozwala na odpowiedzi w kontekście zapytania użytkownika.
Czytaj dalej Google AI Overview w wynikach wyszukiwania w Polsce
Atrybut ALT zgodny z W3C oraz SEO
John Mueller z Google podzielił się postem Jeffreya Zeldmana przypominając wydawcom treści i specjalistom SEO o właściwym użyciu tekstu alternatywnego Zawierał on link do drzewa decyzyjnego W3C, które pomaga w podejmowaniu tego jakże trudnego wybory dotyczącego użycia atrybutu alt. Sprawdźmy zatem pytania! (artykuł przeczytasz w 3 minuty).
Struktura strony – kluczem do sukcesu SEO
Cześć, zapraszam Cię na krótką lekcję tego, jak budować strony www. Dzięki temu wpisowi poznasz sposób kreowania witryn internetowych, pod to co potrzebują użytkownicy, tak aby łatwiej do nich dotrzeć i sprzedać to co masz im do zaoferowania. Odpowiedz na potrzeby swoich użytkowników!