Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność

Najlepszym sposobem na pozyskanie wielu opinii w Google Maps na Twojej wizytówce firmowej jest niewątpliwie zaoferowanie czegoś w zamian. Brzmi jak przekupstwo, jednak ludzie zmotywowani chętniej podejmują się tej czynności.

Czytaj dalej Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność

Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?

Domena .IO należy do tzw. ccTLD czyli country-code Top-Level Domain. Jest domeną krajową, należącą do archipelagu Chagos czyli Brytyjskiego Terytorium Oceany Indyjskiego. Co to może oznaczać dla właścicieli domen?

Czytaj dalej Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?

Ustawienie własnej okładki w wizytówce Google Moja Firma (profil firmy w Google Maps)

Najczęściej zadawane pytanie na początku przygody z ustawieniami wizytówki Google Moja Firma to: Dlaczego nie pokazuje się moje wybrane zdjęcie na okładce w na profilu firmy w Google Maps? Sprawdźmy jak to można ogarnąć, a przynajmniej spróbować…

Czytaj dalej Ustawienie własnej okładki w wizytówce Google Moja Firma (profil firmy w Google Maps)

LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”

Krótki przegląd narzędzi do uruchomienia na własnym urządzeniu dużego modelu językowego – czyli sztucznej inteligencji. Wysyłaj prompty do lokalnego modelu bez udostępnienia danych do firm trzecich. Sprawdź możliwości i zweryfikuj zasoby swojego komputera przed instalacją.

Czytaj dalej LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”

Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku

Kolejny wpis z cyklu „Google Analytics 4”. Tym razem zajmiemy się konfiguracją Google Analytics 4. Wszystko to – krok po kroku, aby móc zacząć śledzenie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Serdecznie zapraszam!

Czytaj dalej Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku

Recykling treści na stronie internetowej

Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na naszej stronie internetowej…

Czytaj dalej Recykling treści na stronie internetowej

Przyszłość branży SEO w kontekście LLM

Często bardziej świadomi klienci pytają mnie jak to jest z tym rozliczeniem się za działania SEO. Modeli rozliczeń jest wiele, w uproszczeniu za efekt / stały abonament / liczba godzin, podjętych działań. Czy w przyszłości przy rażąco większym udziale LLMów do serwowania wyników to się zmieni?

Czytaj dalej Przyszłość branży SEO w kontekście LLM

Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1

Cześć, w tej serii wpisów o nazwie „Google Analytics”, pokaże czym różnią się te dwie odrębne wersje narzędzia do analityki zachowań użytkowników. Przebrniemy również przez konfiguracje analityki razem z wytłumaczeniem. Gotowi? Weź kubek ulubionego napoju i zaczynamy! Na pierwszy ogień, zrozumieć zmiany (zachowań?)…

Czytaj dalej Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1