WordPress to system CMS najczęściej wybierany nie tylko przez osoby zajmujące się SEO. Jak wynika z ogólnodostępnych danych np. w serwisie w3techs.com w kategorii system CMS: WordPress ma udział na poziomie prawie 60 procent. Niestety prócz dużą dostępnością dodatków mało kto kieruje się bezpieczeństwem systemu.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Baza Whois do likwidacji!?
Unijne prawo ma to do siebie, że nie zawsze jest tworzone z myślą i troską o obywateli. Jednak czy tym razem ochrona danych osobowych spowoduje likwidacje baz takich jak whois?
Wycena domeny, ile jest warta?
Domeny każdego dnia dostępne są na wielu aukcjach. Pytanie jak dobrze wycenić wartość domeny? Najważniejsze czynniki mające wpływ na kwotę jaką należy zapłacić za domenę. Sprawdź 5 najważniejszych czynników które determinują cenę.
Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania
Nową domenę łatwo jest kupić. Wystarczy tylko 10zł na domeny *.pl. Niestety większość nazw jest już zajęta. Zatem warto pomyśleć o domenie z drugiej ręki. Jakie pytania warto sobie postawić przed takim zakupem?
Czytaj dalej Kupowanie domeny z drugiej ręki – 3 najważniejsze pytania
Nowy mobilny widok SERP – Trwają testy Google
Google ciągle testuje zmiany w organicznych wynikach wyszukiwania. Ostatnio kolejne testy, także zauważalne w Polskiej wyszukiwarce to zmiana kolorów i widoku wyników na telefonach komórkowych. Czarne linki na wynikach mobilnych?
Job Posting ciąg dalszy
Na forum dla webmasterów pojawiły się odpowiedzi na pytania dotyczące Google Job Post. Sprawdź co warto wiedzieć, zanim zaimplementujesz to rozwiązanie na swojej stronie www.
Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO
Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…
Wyniki mobilne bez adresu URL?!
Google często testuje nowe zmiany, zaczynając od swojego podwórka. Na Twitterze opublikowano ostatnio kilka ciekawostek odnośnie wyników mobilnych. Czyżby wyniki mobilne bez wyświetlania adresów URL? To żart – czy jest to możliwe?
Google Posts – jak to działa?
Nowość: Google Posts w Google Moja Firma. Jest już z nami od paru tygodni. Czy korzystałeś już z tej funkcji? Jeśli nie – To koniecznie zainteresuj się tą funkcjonalnością. Czy na pewno wszystko o niej wiesz? Zobacz jak się sprawdza w praktyce. Pozyskaj dodatkowy ruch z wyszukiwarki.
Zmiany w algorytmie Google – Czerwiec 2017
Ostatnie zmiany w algorytmie Google zmuszają do zastanowienia. Ostatnia oficjalnie podana informacje od Google była w 2016 roku. Ciągle powtarzają słowo „core”. Czy Ty też to zauważyłeś? Od dawna żartobliwie funkcjonuje także nazwa „Fred” podana przez jednego z pracowników Google. W końcu zmiany wprowadzane są każdego dnia.
Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Każdy szanujący się administrator jest na bieżąco nie tylko z wykonywaniem aktualizacji, ale także z aktualnymi zagrożeniami jakie występują. Jeśli posiadamy swojego własnego WordPressa albo sieć blogów opartych o WordPress multi-site warto być na bieżąco.
Czytaj dalej Bezpieczny WordPress, niebezpieczne wtyczki i zagrożenia
Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka
Czynnik linków to jeden z najważniejszych po dobrej jakości treści. Nie wszyscy się z tym jednak zgodzą. Ale jedno jest pewne. Linkować do swoich stron należy z głową. Czyli jak prawidłowo linkować swoją stronę?
Czytaj dalej Jak linkować bezpiecznie? O Anchorach słów kilka