Blokowanie reklam chrome

Blokowanie reklam i pop-upów w Chrome od lutego

Google poinformowało że wprowadza aktualizacje do przeglądarki CHROME. Proces blokowania uciążliwych i wkurzających reklam oraz wyskakujących okienek rozpocznie się od 15 lutego 2018 roku. Status reklam na swojej witrynie można sprawdzić korzystając z Raportu na temat widoczności reklam…

Raport na temat widoczności reklam:

Przeprowadzenie analizy strony pokazuje, które z zamieszczonych na niej reklam mogą być niewłaściwe.

 Blokowanie reklam w Chrome

Kiedy „problematyczne” reklamy nie zostaną usunięte bądź zamienione na spełniające standardy (https://www.betterads.org/standards/) – to w ciągu 30 dni – przeglądarka Chrome zablokuje na danej stronie wszystkie, nawet te które te standardy spełniają. Czyli 0 albo 1.
Jeśli te kłopotliwe reklamy zostaną poprawione, to konieczne jest ponowne poddanie witryny analizie. W przypadku nie wykrycia już żadnych nieprawidłowości – reklamy przestaną być blokowane.

Przydatne źródła:

Przetestować swoją witrynę można korzystając z Chrome beta:

4.3/5 - (6 votes)

Autor

Dominik Piestrzyński

Specjalizuje się w działaniach SEO oraz wsparciu IT. Automatyzuje procesy i wykorzystuje technologie do poprawy wyników biznesowych w organizacjach. Od lat pracuje aktywnie w sektorze IT i przygotowuje strategie pomagające zwiększyć ruch organiczny na stronach. Rozwijam również środowiska automatyzacji o LLMy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.