Aktualizacja Google Marzec 2018

Aktualizacja algorytmu Google Marzec 2018

Z obserwacji pozycji stron internetowych wynika, że ostatnie fluktuacje odnotowane w SERP wskazują na aktualizacje algorytmu. Co potwierdził oficjalnie koncern Google.

Aktualizacja głównego algorytmu dotyczył głównie linków. Tak wynika ze wstępnej analizy stron które ucierpiały na pozycjach. To kolejne upomnienie od Google który wskazuje, aby zwracać uwagę na jakość odnośników i budować wartościowy profil linków.

Aktualizacja Google Marzec 2018

Google ciągle nas upomina o rozwijanie treści na stronie i tworzeniu angażujących tekstów, które w przyszłości mogą dać serwisowi przewagę nad innymi w SERPie.
Rate this post

Autor

Dominik Piestrzyński

Specjalizuje się w działaniach SEO oraz wsparciu IT. Automatyzuje procesy i wykorzystuje technologie do poprawy wyników biznesowych w organizacjach. Od lat pracuje aktywnie w sektorze IT i przygotowuje strategie pomagające zwiększyć ruch organiczny na stronach. Rozwijam również środowiska automatyzacji o LLMy.

Jeden komentarz do “Aktualizacja algorytmu Google Marzec 2018”

  1. Ja się cieszę, że google nas kieruje na co mamy zwrócić uwagę i docenia wartościowe strony, profile linkowe.
    A jak do tego wszystkiego ma się bounce rate ? Słyszałem, że teraz to jest kluczowy aspekt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.