EMOJI w title i meta description w WordPress

Od jakiegoś czasu jest możliwe umieszczanie EMOJI w opisach i tytułach stron internetowych. Wystarczy jak sprawdzisz i wpiszesz frazę „emoji” do wyszukiwarki. Mają jedną główną zaletę. Jeśli nie ma ich konkurencja masz przewagę i mogą zwiększyć Twój CTR. Spróbuj i pobaw się widokiem Twojej witryny w SERP’ie. Sprawdź jak to zrobić!

Czytaj dalej EMOJI w title i meta description w WordPress

Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany

Właśnie zostaje nam około 6 miesięcy  na dostosowanie naszych stron do zmian jakich można się spodziewać w 2018 roku w Google: Mobile first index. Nadal posiadasz wersje mobilną na osobnej subdomenie m.twojstrona.pl? Musisz to przeczytać!

Czytaj dalej Mobile-first index – Przygotuj swoją stronę na zmiany

Wycofywane produkty, czy inne podstrony

Co robić, z podstronami w serwisie które z jakiś biznesowych powodów musimy usunąć. Produktów, których już nie sprzedajemy nie warto usuwać ze sklepu internetowego. Istnieje bowiem szkoła, aby przekierowywać takie adresy na kategorie w których produkt się znajdował. Analogicznie na podstron z ofertami usług których już nie świadczymy. Czasem nawet twórcy wyszukiwarek ofert pracy taką praktykę stosowali – w odniesieniu do nieaktualnych ofert. Jednak nie zawsze warto.

Czytaj dalej Wycofywane produkty, czy inne podstrony