Wchodząc do sekcji Google Post w Twojej wizytówce, zostajemy poinformowani o nowych funkcjach. Możemy dodać wpis na temat produktu oraz wpis z ofertą specjalną. Daje to nowe możliwości.
Google Post
Wpisy publikowane na wizytówkach Google Moja Firma to dodatkowa forma promocji naszej firmy w wyszukiwarce. Sprawdzają się one przy lokalnych wyszukiwaniach. Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat Google Post zapraszam do tego wątku.
Obecnie mieliśmy do dyspozycji dwa rodzaje wpisów:
Nowości – służą do przekazania informacji o swojej działalności. Można dołączyć zdjęcie albo wideo, dodać link oraz CTA (najlepiej z tagiem UTM). Wadą jest, że wpis utrzymuje się w wyszukiwarce tylko przez 7 dni.
Wydarzenie – promocja eventów. Należy ustawić datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu, można wgrać zdjęcia lub wideo, ustawić przycisk call to action. Zaletą tego wpisu jest to – że wygasa w momencie kiedy upłynie data wydarzenia.
Google Post – nowe funkcje
6 czerwca Google poinformowało na Twitterze o nowych funkcjach. Warto już dziś przetestować te rozwiązania. Być może zwiększą Twoją sprzedaż.
Obecnie dochodzą kolejne dwa:
Zaoferuj – wpisy przeznaczone do umieszczania ofert specjalnych, rabatów, wyprzedaży. Google wprowadza tą funkcjonalność, bo jak można było zauważyć firmy wykorzystywały kategorię „nowości” do promowania ofert specjalnych.
W tym wpisie tradycyjnie ustawiamy nazwę, opis oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Można także dodać kod rabatowy czy link prowadzący do landing page’a. (pamiętajmy o UTM)
Produkt – wpis służący promocji konkretnego produktu czy usługi. Podajemy tytuł i dodajemy grafikę bądź wideo (bardziej atrakcyjne). Dodajemy też cenę, jeśli chcemy i opis produktu, a także przycisk CTA.
Wykorzystaj niewiedzę konkurencji, sprawdź czy w Twojej branży ludzie używają tych funkcjonalności, zacznij korzystać już dziś.
Prędzej czy później by to wprowadzili.
Bardzo ładnie prezentuje się to na stronie. Nie można zapomnieć o tym że pod naszą wizytówką w pojawiają się pole : podobne wyszukiwania i najczęściej jest tak konkurencja. W przypadku rozszerzenia naszego opisu pole to będzie mniej widoczne 🙂