Google post nowe funkcje

Nowości w Google Post – Produkt, Zaoferuj

Wchodząc do sekcji Google Post w Twojej wizytówce, zostajemy poinformowani o nowych funkcjach. Możemy dodać wpis na temat produktu oraz wpis z ofertą specjalną. Daje to nowe możliwości.

Google Post

Wpisy publikowane na wizytówkach Google Moja Firma to dodatkowa forma promocji naszej firmy w wyszukiwarce. Sprawdzają się one przy lokalnych wyszukiwaniach. Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat Google Post zapraszam do tego wątku.

Obecnie mieliśmy do dyspozycji dwa rodzaje wpisów:

Nowości – służą do przekazania informacji o swojej działalności. Można dołączyć zdjęcie albo wideo, dodać link oraz CTA (najlepiej z tagiem UTM). Wadą jest, że wpis utrzymuje się w wyszukiwarce tylko przez 7 dni.

Wydarzenie – promocja eventów. Należy ustawić datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu, można wgrać zdjęcia lub wideo, ustawić przycisk call to action. Zaletą tego wpisu jest to – że wygasa w momencie kiedy upłynie data wydarzenia.

Wpisy Google Post

Google Post – nowe funkcje

6 czerwca Google poinformowało na Twitterze o nowych funkcjach. Warto już dziś przetestować te rozwiązania. Być może zwiększą Twoją sprzedaż.

Google Post produkt

Obecnie dochodzą kolejne dwa:

Zaoferuj –  wpisy przeznaczone do umieszczania ofert specjalnych, rabatów, wyprzedaży. Google wprowadza tą funkcjonalność, bo jak można było zauważyć firmy wykorzystywały kategorię „nowości” do promowania ofert specjalnych.

W tym wpisie tradycyjnie  ustawiamy nazwę, opis oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Można także dodać kod rabatowy czy link prowadzący do landing page’a. (pamiętajmy o UTM)

Produkt – wpis  służący promocji konkretnego produktu czy usługi.  Podajemy tytuł i dodajemy grafikę bądź wideo (bardziej atrakcyjne). Dodajemy też cenę, jeśli chcemy i opis produktu, a także przycisk CTA.

Wykorzystaj niewiedzę konkurencji, sprawdź czy w Twojej branży ludzie używają tych funkcjonalności, zacznij korzystać już dziś.

Google oferta specjalna

5/5 - (1 vote)

Autor

Dominik Piestrzyński

Specjalizuje się w działaniach SEO oraz wsparciu IT. Automatyzuje procesy i wykorzystuje technologie do poprawy wyników biznesowych w organizacjach. Od lat pracuje aktywnie w sektorze IT i przygotowuje strategie pomagające zwiększyć ruch organiczny na stronach. Rozwijam również środowiska automatyzacji o LLMy.

2 komentarze do “Nowości w Google Post – Produkt, Zaoferuj”

  1. Bardzo ładnie prezentuje się to na stronie. Nie można zapomnieć o tym że pod naszą wizytówką w pojawiają się pole : podobne wyszukiwania i najczęściej jest tak konkurencja. W przypadku rozszerzenia naszego opisu pole to będzie mniej widoczne 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.