Pozycjonowanie stron i usług medycznych wymaga szczególnej uwagi na kilka kluczowych aspektów, aby zapewnić skuteczność działań SEO przy jednoczesnym przestrzeganiu norm etycznych i prawnych. Oto najważniejsze punkty, na które należy zwrócić uwagę.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
SEO w Hugo – czyli szybka strona www
Rosnąca popularność Hugo w środowisku developerskim, skusiła mnie do zaprezentowania prostoty obsługi SEO jako dużego potencjału tkwiącego w frameworku hugo dla branży pozycjonerów. Czy rzeczywiście warto przestać stawiać WordPressy?
Czytaj dalej SEO w Hugo – czyli szybka strona www
Midjourney – Jak zacząć korzystać z generatora grafiki
Dziś prosta instrukcja jak zacząć generować obrazy do kreacji marketingowych, reklam czy landing pages. Na pewno słyszałeś o generowaniu obrazków za pomocą sztucznej inteligencji. Jest wiele modeli, przekładających tekst na obrazek. Najbardziej popularny to ten w ChatGPT DALL-E. Jednak dzisiaj pokaże Ci coś dużo bardziej kreatywnego i tworzącego przepiękne kreacje graficzne. Zapraszam do lektury!
Czytaj dalej Midjourney – Jak zacząć korzystać z generatora grafiki
Stare dyrektywy crawl-delay do lamusa robots.txt
Plik robots.txt jest ważnym narzędziem w zarządzaniu widocznością stron internetowych w wyszukiwarkach. Pozwala webmasterom kontrolować, które części witryny są indeksowane przez roboty wyszukiwarek, a które powinny pozostać ukryte. Ostatnio Google wprowadziło nowe zasady dotyczące tego pliku. Sprawdź i zaktualizuj swój plik.
Czytaj dalej Stare dyrektywy crawl-delay do lamusa robots.txt
Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność
Najlepszym sposobem na pozyskanie wielu opinii w Google Maps na Twojej wizytówce firmowej jest niewątpliwie zaoferowanie czegoś w zamian. Brzmi jak przekupstwo, jednak ludzie zmotywowani chętniej podejmują się tej czynności.
Czytaj dalej Wizytówka Google Moja Firma, zdobywaj opinie i zyskaj wiarygodność
Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?
Domena .IO należy do tzw. ccTLD czyli country-code Top-Level Domain. Jest domeną krajową, należącą do archipelagu Chagos czyli Brytyjskiego Terytorium Oceany Indyjskiego. Co to może oznaczać dla właścicieli domen?
Czytaj dalej Co będzie z domenami „.io” i co ma do tego Mauritius?
Sitelinks SearchBox odchodzi do lamusa
Google zaobserwowało mniejsze zainteresowanie użytkowników wyszukiwarką która dostępna jest w ramach wewnętrznego wyszukiwania po podstronach danej witryny. Zobacz co zostanie usunięte z wyników wyszukiwania.
Ustawienie własnej okładki w wizytówce Google Moja Firma (profil firmy w Google Maps)
Najczęściej zadawane pytanie na początku przygody z ustawieniami wizytówki Google Moja Firma to: Dlaczego nie pokazuje się moje wybrane zdjęcie na okładce w na profilu firmy w Google Maps? Sprawdźmy jak to można ogarnąć, a przynajmniej spróbować…
Czytaj dalej Ustawienie własnej okładki w wizytówce Google Moja Firma (profil firmy w Google Maps)
Atrybut ALT obrazka w znaczniku IMG
Atrybut ALT obrazka a SEO strony? Czy to ma wartość dla pozycjonera? Dlaczego warto z niego korzystać i oczym należy pamiętać – Krótki skrót dla początkujących.
LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”
Krótki przegląd narzędzi do uruchomienia na własnym urządzeniu dużego modelu językowego – czyli sztucznej inteligencji. Wysyłaj prompty do lokalnego modelu bez udostępnienia danych do firm trzecich. Sprawdź możliwości i zweryfikuj zasoby swojego komputera przed instalacją.
Czytaj dalej LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”
Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku
Kolejny wpis z cyklu „Google Analytics 4”. Tym razem zajmiemy się konfiguracją Google Analytics 4. Wszystko to – krok po kroku, aby móc zacząć śledzenie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Serdecznie zapraszam!
Czytaj dalej Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku
Recykling treści na stronie internetowej
Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na naszej stronie internetowej…