Atrybut ALT obrazka a SEO strony? Czy to ma wartość dla pozycjonera? Dlaczego warto z niego korzystać i oczym należy pamiętać – Krótki skrót dla początkujących.
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”
Krótki przegląd narzędzi do uruchomienia na własnym urządzeniu dużego modelu językowego – czyli sztucznej inteligencji. Wysyłaj prompty do lokalnego modelu bez udostępnienia danych do firm trzecich. Sprawdź możliwości i zweryfikuj zasoby swojego komputera przed instalacją.
Czytaj dalej LLMy na własnym komputerze – Czyli „własny darmowy AI”
Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku
Kolejny wpis z cyklu „Google Analytics 4”. Tym razem zajmiemy się konfiguracją Google Analytics 4. Wszystko to – krok po kroku, aby móc zacząć śledzenie zachowań użytkowników na Twojej stronie internetowej. Serdecznie zapraszam!
Czytaj dalej Konfiguracja i instalacja Google Tag Manager’a oraz Google Analytics 4, krok po kroku
Recykling treści na stronie internetowej
Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na naszej stronie internetowej…
Przyszłość branży SEO w kontekście LLM
Często bardziej świadomi klienci pytają mnie jak to jest z tym rozliczeniem się za działania SEO. Modeli rozliczeń jest wiele, w uproszczeniu za efekt / stały abonament / liczba godzin, podjętych działań. Czy w przyszłości przy rażąco większym udziale LLMów do serwowania wyników to się zmieni?
Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1
Cześć, w tej serii wpisów o nazwie „Google Analytics”, pokaże czym różnią się te dwie odrębne wersje narzędzia do analityki zachowań użytkowników. Przebrniemy również przez konfiguracje analityki razem z wytłumaczeniem. Gotowi? Weź kubek ulubionego napoju i zaczynamy! Na pierwszy ogień, zrozumieć zmiany (zachowań?)…
Czytaj dalej Universal Analytics vs Google Analytics 4 – krok 1
Google update: Helpful Content Update 2023
Jakiś czas temu mierzyliśmy się z wyjątkowo większymi fluktuacjami na rynku pozycjonerskim. Wiązało się to z Core Update. Zaraz po.. wpadł Helpful 😉 Co dokładnie odmieniło się w algorytmie? Sprawdź!
Synonimy w Google
Czy warto zwracać uwagę na odmianę i wyrazy zbliżone? Czy synonimy Google traktuje tak samo? O kilku funkcjach i działaniach w wyszukiwaniu słów klika…
Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to złożony proces, który jest rezultatem wielu czynników. Niżej przedstawiono kilka kluczowych elementów, które mają wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, wraz z konkretnymi przykładami. Sprawdź!
Czytaj dalej Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Gdy mówimy o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki (SEO), często skupiamy się na słowach kluczowych, treściach i linkach. Rzadko jednak zwracamy uwagę na aspekt, który może znacząco wpłynąć na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania…
Czytaj dalej Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Nowa odsłona edukacji online
Kiedy 25 lat temu zaczynałem swoją przygodę z edukacją, nie było jeszcze kursów online. Dziś wystarczy wejść do wyszukiwarki i siedząc w domu można nauczyć się wszystkiego (prawie) wszystkiego. Czyli dziś możesz być kimkolwiek na świecie. Nauka to fantastyczne przeżycie, które warto przeżyć.. no właśnie ale jak?
Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a
Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!