Czy warto zwracać uwagę na odmianę i wyrazy zbliżone? Czy synonimy Google traktuje tak samo? O kilku funkcjach i działaniach w wyszukiwaniu słów klika…
Kategoria: Marketing Online
SEO i SEM, Content Marketing
Wszystko o promocji w sieci. Począwszy od SEO i i Content Marketing, a skończywszy na płatnej reklamie SEM: Google Adwords. Sprawdź możliwości swojej strony, zobacz co jest istotne dla promocji Twojej strony w wyszukiwarce. Przeczytaj wzmocnić i wykorzystać potencjał jaki dżemie w sieci Internet.
Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to złożony proces, który jest rezultatem wielu czynników. Niżej przedstawiono kilka kluczowych elementów, które mają wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, wraz z konkretnymi przykładami. Sprawdź!
Czytaj dalej Czynniki mające wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania
Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Gdy mówimy o optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki (SEO), często skupiamy się na słowach kluczowych, treściach i linkach. Rzadko jednak zwracamy uwagę na aspekt, który może znacząco wpłynąć na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania…
Czytaj dalej Tworzenie przyjaznych adresów URL dla lepszej optymalizacji SEO
Nowa odsłona edukacji online
Kiedy 25 lat temu zaczynałem swoją przygodę z edukacją, nie było jeszcze kursów online. Dziś wystarczy wejść do wyszukiwarki i siedząc w domu można nauczyć się wszystkiego (prawie) wszystkiego. Czyli dziś możesz być kimkolwiek na świecie. Nauka to fantastyczne przeżycie, które warto przeżyć.. no właśnie ale jak?
Site Kit – Wtyczka od Google dla WordPress’a
Potrzebujesz zainstalować kod śledzący Google Analytics lub Google Tag Manager’a albo Adsense czy Ads’y? Teraz to jeszcze łatwiejsze. Nie musisz bowiem korzystać z aplikacji firm trzecich czy wprowadzać kod ręcznie do elementów Twojego motywu graficznego. Zainstaluj na swoim wordpressie wtyczkę bezpośrednio od producenta Google! Sprawdź!
Google Analytics GA4 – Jak uruchomić na swojej stronie?
Ostatnio głośno o zmianach w Universal Google Analytics. Należy jak najszybciej uruchomić zbieranie danych w GA4. Sprawdź co i kiedy należy wykonać.
Czytaj dalej Google Analytics GA4 – Jak uruchomić na swojej stronie?
Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach
Robiąc zakupy często spotykamy się z różnymi znakami certyfikatów np.: „Polskiego Produktu”, zielonego listka itp. W tym wpisie rozszyfrujemy najmniej popularne znaki certyfikatów sprawiedliwego handlu czy eko pochodzenia. Sprawdź co oznaczają, może warto umieścić tą informacje przy produktach jakie sprzedajesz na swoim e-commerce? Bądź EKO – jest modne. Przyciągnij dodatkowych klientów!
Czytaj dalej Co to jest: Fairtrade, FSC, Rainforest Alliance – Znaki ekologiczne na opakowaniach
Zmiana domeny, przekierowanie 301 na nową stronę internetową
Czasami bywa tak, że potrzebujemy zmienić adres swojej strony internetowej. Kupujemy nową domenę i stary adres zostawiamy ze względu na co? No właśnie zadajmy sobie ważne pytania.
Czytaj dalej Zmiana domeny, przekierowanie 301 na nową stronę internetową
Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO
W ostatnim miesiącu sporo SEOwców informowało o wzmożonych zmianach w serpach i możliwej aktualizacji algorytmu. Niektórzy sądzą, że może to być pokłosie aktualizacji Page Experience Signals. Jednak nim wyciągniemy takie wnioski podsumujmy słownikowo wiedzę na temat tego czym to tak właściwie jest.
Czytaj dalej Page Experience Signals – wskaźniki jakości strony pod SEO
Rok 2020 w wyszukiwarce Google
W tym roku najczęściej pytaliśmy „Dlaczego”. „Dlaczego nie mogę spać?”, „Dlaczego COVID-19?”. Sprawdź co było wyszukiwane w Polsce w tym pokręconym roku.
Kryzys oraz mobilność użytkowników wg. Google
Dzisiaj warto obserwować narzędzie Google Trends, żeby odkryć to, czego ludzie poszukują obecnie najbardziej. Obecny czas jest wyjątkowy. Można rzec, że bez precedensu. Przede wszystkim pod kątem naszych zachowań. Czy faktycznie to tylko kryzys?
WordPress: Komentarze w moderacji – indeksują się w Google
Ciekawym odkryciem mogącym zainteresować każdego, kto posiada stronę opartą o system WordPress, może być fakt, że spamowe komentarze wpadające do zatwierdzenia/moderacji mogą indeksować się w Google!
Czytaj dalej WordPress: Komentarze w moderacji – indeksują się w Google