#jeszczedobry

Akcja #jeszczedobry została zainicjowana w ostatnim odcinku programu „TechWeek” na kanale Kuba Klawiter.  Podpinając się do tej akcji, chciałbym zachęcić wszystkich do tego, aby ograniczać konsumpcje elektroniki. Technika nie idzie na tyle do przodu, aby co roku kupować nowy sprzęt. Tylko dlatego, że ten poprzedni „jest już stary”, a może właśnie ciągle #jeszczedobry?

Czytaj dalej #jeszczedobry

Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice

Choć email marketing pozostaje najpopularniejszym sposobem komunikacji na linii marka-klient, bardzo często nie przynosi zakładanych efektów. Klienci nie chcą się zapisywać do newslettera lub wysyłane wiadomości kończą swoją drogę w folderze “spam” i nigdy nie docierają do nich nie docierają. 

Remedium na takie problemy mogą być powiadomienia push, dlatego warto przyjrzeć im się z bliska.

Czytaj dalej Powiadomienia web push i newsletter – podobieństwa i różnice

Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!

W piątek 25 października ogłoszono na blogu Google informacje na temat wdrożenia tzw. modeli BERT do algorytmu wyszukiwarki. Jest to oczywiście kolejna aktualizacja. Jak podają specjaliści, jest ona największą i najbardziej przełomową zmianą w wynikach wyszukiwania od czasu wdrożenia tzw. Rank Brain, a może i nawet od początku istnienia wyszukiwarki.

Czytaj dalej Model BERT – Lepsze rozumienie zapytań niż kiedykolwiek wcześniej?!

Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow

Na oficjalnym blogu dla (web)majstrów poinformowano społeczność o wprowadzeniu nowych atrybutów do linków. To dość ważny moment. Dawno nikt nie grzebał w obecnym statusie quo. Przypomnijmy sobie.. w 2005 roku wprowadzono atrybut „nofollow”. Miał służyć do walki ze spamem. Niestety od tego czasu minęło już ponad 15 lat. Google postanowiło dodać nowe sposoby identyfikacji linków. Sprawdź!

Czytaj dalej Atrybuty rel=”ugc”, rel=”sponsored” – nofollow

Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce

Żyjemy w czasach, kiedy praktycznie każdy wie, czym jest i jak działa newsletter. Wydawać by się mogło, że nie ma tu już pola do popisu dla nowych rozwiązań, a email marketing ma monopol na dostarczanie subskrybentom treści. Tymczasem na horyzoncie jakiś czas temu pojawiły się notyfikacje web push, które sporo namieszały w świecie marketing automation.

Czytaj dalej Web push – 5 skutecznych scenariuszy marketing automation dla e-commerce

Miasto Gdańsk – Atrakcje, Co warto zobaczyć

Miasto Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych miast Polski. W centrum miasta można się zakochać. Niestety jak każde miasto ma też i swoje wady. Dziś Gdańsk wygląda zupełnie inaczej niż kilkadziesiąt lat temu. Miasto dynamicznie się zmienia. Sprawdź co warto zwiedzić w Gdańsku i okolicy. Atrakcje i miejsca w których musisz być.

Czytaj dalej Miasto Gdańsk – Atrakcje, Co warto zobaczyć

Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady 

Powiadomienia push odgrywają coraz większą rolę w ogólnie pojętej dystrybucji treści w Internecie i stają się jednym z istotniejszych narzędzi marketingowych w sektorze B2C. Wielu widzi w nich bardziej efektywną alternatywę dla newslettera, a inni cenią sobie możliwość docierania do zupełnie nowych odbiorców, którzy ignorują inne kanały. 

Czytaj dalej Jak wykorzystać powiadomienia web push? Wskazówki i przykłady