Priority Line

GearBest – Wysyłka Priority Line na czym to polega

Ostatnio wprowadzono w serwisie GearBest nową formułę wysyłki. Jest to bowiem „Priority Line”. Co znaczy to magiczne słowo? Jest to najczęściej opcja darmowej wysyłki nawet droższych przedmiotów jak komputery czy telefony.

Priority Line – co to jest?

To wysyłka lokalną pocztą z terenu Unii Europejskiej lub innego rejonu najbliższego dla Twojego kraju. Nie jest to kurier, usługa korzysta z krajowego dostawcy pocztowego.

Priority Line - Dostawa z GearBest.com

Na czym polega Priority Line?

Priority Line, czyli bezpośrednia dostawa linią priorytetową to jedna z najszybszych metod dostawy na GearBest (choć najczęściej nie tak szybka jak wysyłka kurierem bo trwa średnio od 3 do 7 dni roboczych (wg. moich empirycznych doświadczeń).

Po dokonaniu zakupu zamówienia gromadzone są na jedną paletę i są wysyłane z GearBest do jednego z lokalnych magazynów europejskich. W przypadku Polski najczęściej będzie to Anglia, Holandia lub kraje Skandynawii.

Następnie, w magazynie już na terenie Unii paleta jest rozładowywana i przesyłka kierowana jest do Polski za pośrednictwem Royal Mail, czyli Poczty Holenderskiej lub odpowiednika w innym kraju. U nas jest to Poczta-Polska. Dzięki tej metodzie, paczka/list traktowana jest jako przesyłka na terenie UE. Więc ma inny status niż zamówienie sprowadzane tradycyjną drogą z Azji.

Następnie paczka trafia do Węzła czyli sortowni paczek. Stamtąd kierowana jest do lokalnego urzędu pocztowego w miejscu dostawy. Kolejno listonosz dostarcza ją do Twoich drzwi, no.. ewentualnie zostawia Awizo. Bo paczka waży 4kg, a nadana jako list nie zmieści mu się do torby…

Ten zbiorowy i zorganizowany proces dostawy ułatwia efektywne i szybsze dostarczanie paczek. Jest przede wszystkim TANIE.

Dlaczego warto korzystać z Priority Line?

Lokalne magazyny są obsługiwane szybciej przez urzędy celne niż indywidualne przesyłki, a to wpływa na skrócenie czasu dostawy.

Przesyłki są dostarczane również w pewny i bezpieczny sposób. Dzieje się tak dlatego, że GearBest współpracuje z wybranymi sprawdzonymi europejskimi dostawcami poczty. Nie zawsze paczka będzie podróżować jako przesyłka Poczty-Polskiej, bowiem zdarza się, że Priority Line Twoja paczka ląduje w DPD UK i kurierem trafia do Ciebie. Ja dzisiaj tak miałem. Zamówiłem produkt Xiaomi i za pomocą Priority Line i przyszedł kurierem DPD 11 dni roboczych.

Jeśli zamawiamy na GearBest z Polskiego magazynu i wybieramy wysyłkę priority line, możemy się spodziewać dostawy w ciągu 2-5dni. (inpost, dpd)

 

Trochę takie, lotto 😉 Jedno jest pewne. Paczki docierają szybciej niż tradycyjną wysyłką bezpośrednią Państwa Środka do Twojego miejsca zamieszkania.

4.5/5 - (13 votes)

Autor

Dominik

Zajmuje się tworzeniem stron internetowych i realizacją działań SEO na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw. Pracowałem między innymi dla Semahead czy wydawnictwa HELION. Prowadzę szkolenia z zakresu HTML5 i SEO. Każdego dnia odkrywam nowe możliwości, tak by rozwijać Twój biznes w sieci.

15 komentarzy do “GearBest – Wysyłka Priority Line na czym to polega”

  1. Widzę że mój komentarz skasowano!!!! Więc napiszę jeszcze raz , prioryty line nie oznacza szybkiej dostawy tylko że minimalizuje się dostanie VAT , po drugie osobiście czekam już 20 dni na przesyłkę i nic dalej leży w magazynie angielskim a ma iść kurierem DPD druga już 45 dni też wysyłka z Anglii w opcji PRIORYTY LINE . WIEC nie polecam za bardzo gearbest. I nie kasować tego komentarza chyba że komuś zależy na kasowaniu prawdy

    1. Irek, niczego nie kasuje. Po prostu każdy komentarz musi przejść moderacje i czeka na zatwierdzenie ze względu na spam, który wcześniej pojawiał się na blogu. Ja na swoją przesyłkę czekałem ponad 22 dni robocze. Pomimo, iż było jasno oznaczone że 10-15 dni roboczych. Ja już X razy korzystałem i póki co opóźnienie się zdarzały czy trochę nawet paczki pogniecione. Do Polski zazwyczaj trafiają kurierem DPD. Warto sprawdzić paczkę przy odbiorze bardzo dokładnie. Żadnej prawdy nie kasujemy. Pamiętaj, że zawsze możesz napisać do Ekipy GearBest i opisać swój problem. Dziękuję, za Twój komentarz i opinię na temat tego rodzaju wysyłki.

  2. A jak jest ze śledzeniem Priority Line? Od prawie dwóch tygodni od dostania od Gearbest numeru trackingu i informacji, że produkt został wysłany, pojawia mi się „Sorry, your shipping information has not updated yet”. Sprawdzałam na kilku stronach trackingowych i wszędzie mam info, że numer jest nieprawidłowy lub go nie znaleziono. Zaczynam się martwić, bo niektórzy dostają paczki po 2-3 tygodniach, a ja nawet nie mam infa, co się z nią dzieje :/

    1. Zależy jaki numer dostałaś. Paczkę możesz śledzić w panelu klienta GearBest. W momencie dotarcia np. Wielkiej Brytanii gdzie pakują paczki do DPD UK śledzenie jest utrudnione, powinnaś spróbować na stronie DPD wpisać numer, sprawdź czy coś tam Ci pokaże. Jeśli nie napisz ticketa w panelu klienta.

  3. Witam , Mam pytanie . Chciałem dokonać zakupów w GearBaest ale widzę ,że opcja wysyłki Priority Line nie jest już dostępna .Czy ktoś może napisać coś więcej . Pozdrawiam Marcin

    1. Nie do każdego zakupu dostępna jest wysyłka Priority Line. Popatrzyłem i upewniłem się czy nie wycofali przypadkiem i… z tego co widzę, wysyłka Priority Line nadal jest dostępna w sklepie GearBest, ale tylko dla niektórych produktów.

  4. Dlaczego po zakupie i opłaceniu stosownej kwoty za towar i wysyłkę przez PayPal(zakup na GB)nalicza mi DPD opłatę pobraniową 188 zł, którą mam uiścić przy odbiorze paczki?
    Przesyłka przez DPD UK1 EU Express Priority Line.
    Z czatu nie dowiedziałem się za co ta opłata jest a tylko,że tak jest na fakturze.Pani kazała mi się skontaktować z nadawcą w celu wyjaśnienia problemu.

  5. Zamówienie z GB opłacone PayPal towar + wysyłka EU Express Priority Line.Dzisiaj dostaję e-mail z informacją że pobranie wynosi 188 zł .Co to jest skoro już zapłacone w dniu zakupu?
    Wysyłka przez DPD UK1, paczka ma być u mnie jutro.
    Pani z DPD zasugerowała kontakt z majfriendem w sprawie tej dodatkowej opłaty .
    Płacić czy odmówić!?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.